090809 - en månad sen sist

ojojoj säger jag bara, snart en månad sedan jag skrev något här ;o
men jag har verkligen haft fullt upp, &riktigt roligt har jag haft ! :D
jag kan berätta lite av vad som har hänt under tiden, det började den 13 juli då jag åkte till gransnäs på konfirmandläger i 3 veckor. dom 3 veckorna var grymma ! sjukt kul hade vi verkligen, det hände så otroligt mycket roliga saker att jag inte vet var jag ska börja.. twie twie säger jag bara :D folket därifrån är grymt saknat oxå, allihopa ! konfirmationen var den 2 augusti, för en vecka sedan, &när vi skulle lämna varandra blev det vääääldigt många tårar, men jag var ändå glad över att komma hem, för min älskling kom till mig&sov hos mig i 2 nätter, det var underbart (: nu i onsdags, så åkte jag till grönebo, &jag har haft 5 väldigt bra dagar där med. det är inte riktigt samma sak längre, &inte lika roligt som de andra åren, men man träffade mycket saknat folk, så det var värt det (: kom hem därifrån för några timmar sen, så detta är vad som har hänt i mitt liv den senaste månaden. snart åker jag till min älskling, &så sover jag där inatt. han är saknad kan jag lova. förövrigt gäller det att ta vara på sista veckan på sommarlovet nu, för jag har missat sjukt mycket här hemma ;o

ha det bäst alla.
puuusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0