090811

det var väldigt skumt att vakna upp ensam i ett tyst rum, andra gången på 4 veckor som jag gjorde det, innan har det varit folk runt omkring hela tiden. det var ensamt, väldigt ensamt. har inte lyckats ta mig upp än, är så sjukt trött&inte pepp på någonting. inte på att göra något men inte heller på att inte göra någonting. jag antar att det blir att inte göra någonting ändå, utan att bara vara hemma&ta det lugnt, det var länge sen, riktigt länge sen. det är svårt att vänja sig vid att vara ensam igen, istället för att hela tiden ha en massa människor runt omkring. jag saknar gransnäs, jag saknar alla där.
vad finns det att längta till nu istället ? att skolan börjar ? skulle inte tro det. men det är bara 6 dagar kvar, det känns sjukt så fort det har gått, &jag vill verkligen inte börja. vill inte tillbaka dit, vill bara inte. det känns lixom sorgligt på något sätt. ett helt år kvar. jag orkar inte. jag vill inte. men klassen, den saknar jag faktiskt. fast den väldigt ofta är ett helvete, så är den ändå så jävla bra.

men nu ska jag se till att göra något vettigare än att bara sluddra omkring här.
ha det bäst.
puuusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0