090813



gårdagen blev väl inte riktigt som planerat, lite synd, men jag&älskling tog en hemmakväll istället, myste i soffan med film&godis. det var verkligen jättemysigt (:
bästa 3 månaderna med dig fredrik, du är det bästa jag har.
imorse vaknade jag upp bredvid min älskling, &så tog vi en väldigt lugn&mysig dag här hemma innan han åkte hem vid halv 7. efter det drog jag ut lite, träffade agnes en stund. det behövdes kan jag lova. är sjukt trött just nu, blev inte så mycket sömn inatt. får väl sova tidigt, även fast jag vet att det inte kommer bli så inatt heller. imorgon hoppas jag på att det blir att åka ut till svärtinge&träffa tessi, inte riktigt säkert att det blir så än, men det är vad jag hoppas på ! ;D

ha det bäst, vi hörs imorgon.
puuusssss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det måste bli så ;o jag måste träffa dig ! (: <3<3

2009-08-14 @ 01:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0