090814 - cykeläventyr

sommarlovet börjar lida mot sitt slut, bara 2 dagar kvar nu !
men vilken dag det har varit, den är minnesvärd kan jag lova. för idag blev det att åka ut till tessi, först var vi hemma hos henne eftersom hennes syster anna fyllde år, så vi fika&sådär med hennes familj&släkt. maria kom även dit så vi var med henne med, &då började det stora äventyret (; vi skulle CYKLA till finspång. &jag blev dessutom skjutsad utav tessi som inte är sådär superbra på det ? (a) det gick bra i början, förutom att vi nästan krockade med en buss, bussen fick tvärnita, haha (a) men det gick bra, så vi fortsatte men sen helt plötsligt tog vägen slut, &vi kom ut på typ en motorväg ;o vi visste lixom inte vart vi skulle ta vägen, så vi cykla på den en bit fast alla bilar tuta som galningar. så efter ett tag stannar vi, i ett dike ;o står&snackar i telefon ett tag, &sen helt plötsligt så kör en långtradare förbi så cyklarna bara flyger, shit vad rädd jag blev ! sen efter det så blev det inte så mycket mer utav cykelturen, för vi vände&åkte tillbaka. men halvvägs kom vi iallafall, &vääääldigt mycket hann vi åstadkomma ;D behöver inte säga så mycket annat än att jag har haft en sjukt bra dag !

ha det bäst, för det ska jag ha.
puuusssss.


Kommentarer
Postat av: Tessi

vadå att jag inte är bra på att skjutsa ?(a

hahahah sjukt kul hade vi iaf! jävla lastbil&buss ;o dem körde som gallningar !

hahah dagen har varit BÄST ! puss på den (; <3<3<3

2009-08-15 @ 00:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0