090816

sista dagen i frihet ! imorgon börjar helvetet igen, skolan. jag längtar inte, vill inte att sommaren ska ta slut. det är skönt att inte ha några måsten, att bara göra det man känner för. men på nåt sätt är det skönt, att allt blir som vanligt igen. men det hade det inte behövt bli än, borde vara några veckor till av lovet. men ikväll blir det att avsluta sommaren med att gå på utebio, så det blir kul ! :D annars har helgen oxå varit toppen, började igår med att uppträda, det gick faktiskt helt okej, mycket bättre än jag trodde eftersom jag inte tränat på 2,5 månad. grymt kul var det att träffa alla igen oxå, för det var evigheter sen&alla var mycket saknade ! mötte fredrik sen, vi åkte hem till mig&så var han gullig&hjälpte mig att ta hand om min bror, eftersom mina föräldrar var på bröllop. så det blev att laga mat, kolla film, köra buzz&guitarhero hela kvällen. underbar natt blev det med, jag älskar dig mest av allt i hela världen. nu blire att fixa sig i väntan på att tessi ska komma.

ha det bäst.
puuusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0