090818

andra skoldagen är avklarad. blev en dag på badet, det var väl ehm, roligt ?
hehe, jag&tessi är ju bääääst iallafall, vi lyckas med allting. eller snarare jag. jag hade lagt nyckeln till skåpet i handuken som låg på kanten. på den där kanten var det ett galler ner till en ventil, &jag tänker självklart inte när jag tar upp handuken så nyckeln ramlar ner i ventilen... hehe (a) men det har var en slapp dag, började 10&slutade runt 1, väldigt skönt kan jag lova. tyvärr så börjar allvaret redan imorgon, då blir det beachvolley på förmiddan&sen en jävla massa diagnoser, oooh yeees ! nu ska jag fixa mig lite för att strax åka ner på stan.

vi hörs.
puuusssss.

Kommentarer
Postat av: tessi

hahha bara för att vi är bäst (a) & att typ värsta biffen på badet behövde knipsa upp vårat skåp hahah .. <3

2009-08-18 @ 21:19:54
Postat av: tessi

hahha bara för att vi är bäst (a) & att typ värsta biffen på badet behövde knipsa upp vårat skåp hahah .. <3

2009-08-18 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0