090821

var några dagar sedan jag skrev, men jag har haft fullt upp (y) dom två senaste kvällarna har spenderats på stan på augustifesten. igår var det rixfm, &man stod ju självklart längst fram (; grymma kvällar har det varit kan jag lova ! igår slagga tessi hos mig oxå, ruuligt ;D idag hade vi fadderdag på himpafältet, grymmaste ledarna vi är då (; men det börja regna, så vi fick sluta tidigare. så då träffade jag fredrik en stund, underbart ((: just nu sitter jag hemma hos mormor, för vi har varit på kusinkalas nu ikväll. jag stannar här tills imorgon, &då blir det att åka till vadstena för att uppträda, wish me luck ! det blir sista tältföreställningen för iår, tråkigt, men ändå väldigt skönt. förhoppningsvis kommer jag hem ganska skapligt så att jag kan hinna ner på stan en stund imorgon kväll oxå (:

ha en bra kväll.
puuusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0