090824

guuud vad jag har blivit dålig på det här med bloggandet. men det känns inte lika roligt längre. finns inget att skriva. det enda det står om är ju mina dagar, &hur intressant är det ? nej precis, jag tänkte väl det. men som vanligt så blir det det jag skriver om.

kan ju ta&säga att helgen har varit bra. i lördags blev det att uppträda i vadstena, vilket gick jättebra&var riktigt kul ! (: det kändes härligt. sen blev det att åka hem till norrköping&augustifesten så jag kom väl dit vid halv 9. träffade lite folk, eller ganska mycket folk, så jag hade en bra kväll, tummen upp för det (y) söndagen spenderades först hos älskling, sen hem&så kom lovisa hit. idag var det skola igen. det var väldigt tungt att ta sig upp imorse, hade verkligen ingen lust. i skolan hade vi genomgång av vårat nya tema, hållbar utveckling. på eftermiddagen började vi jobba med det så då hade jag&tessi sjukt kul i grupprummet, piratö&spindelskräck är allt som behöver nämnas ! ;D efter skolan åkte jag till träningen, men hann träffa älskling en stund innan den började. mys på det, &så gick träningen bra, bara att tagga till onsdag nu. nu ska jag ta mig en slappar kväll, det behöver jag.

love is all i ever need.

puuusssss.

Kommentarer
Postat av: Jim

Det är inget fel på att läsa om hur din dag varit :)

2009-08-29 @ 09:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0