090830 - opepp dag

ni vet sånna där dagar, då man bara kan känna sig helt ensam. som om man vore ensam i världen. som om man inte hade någon vid sin sida. som om man inte hade någon som bryr sig om en. även fast man vet att man har det. även fast man vet att det finns folk som bryr sig, som älskar en. en sån dag har jag haft idag. en dag då ingenting har känts bra, utan allt har bara känts fel. en depp-dag. jag har varit opepp på allting idag. jag har inte orkat vara glad&positiv. jag har knappt orkat något alls. men varför, varför är jag sån här..? jag vet faktiskt inte. jag har ingen anledning. det är nog det värsta, att inte veta varför. det är jobbigt.

det enda jag egentligen har gjort idag, det är att ligga i min säng&lyssna på deppmusik. ätit glass direkt ur paketet&pratat med min söta i telefon har jag oxå hunnit med. det är typiskt för sånna här dagar. att inte göra något vettigt alls. jag har ju egentligen inget att klaga på. usch, fy i helvete vad självisk jag känner mig.

dagens plus har iallafall varit min underbara mami, jag visar det nog inte så ofta, men jag älskar dig ♥ hon har gjort det jag trodde var omöjligt att göra idag, hon fick mig på bättre humör. ny vecka&nya tag imorgon, då gäller det att peppa inför fredag !

hoppas ni har det bättre än mig.
puuusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0