090703 - bloggstart

tänkte ta att börja blogga igen, för typ sisådär.. 4e gången ? (a)
som sagt, det har väl inte gått så bra direkt, men nu äre dags för ett försök till,
så hoppas vi på att det går bättre den här gången (y)
så nu får ni se till att läsa oxå !

förövrigt så är det underbart skönt med sommarlov, lite trist bara att det tråkiga vädret håller på att komma hit nu efter 2 grymt härliga veckor med kanonväder. men finns inget man kan göra åt saken, det är bara att göra det bästa utav det helt enkelt. för under nästa vecka ska jag bara njuta&ha kul, för sen åker jag i 3 veckor, så nästa vecka ska bli riktigt bra ;D

till slut så kan jag väl berätta om min väldigt intressanta dag ?
nej inte så intressant va, men började dagen rätt lugnt, för att sen vid 4 gå till farmor&äta middag, &sen åkte vi till söderköping för att kolla på teater. på vägen hem åkte vi&hämta mina kläder som kommit, bikini&shorts bara, &sen när jag kom hem har jag beställt lite till, love it.

ha en bra kväll alla.
puuusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0