090707

kom precis ut ifrån en lång härlig dusch, underbart.
just nu så ser jag på nån film på tv, flirting with forty tror jag den heter, den verkar bra (:
det jag egentligen tänkte skriva är att min dag har varit riktigt bra, och att det inte blir något skrivet förrän tidigast på fredag för imorgon åker jag till borensberg igen. kusinerna ifrån stockholm kommer ner, så blir att umgås med dom och även småkusinerna i think. hoppas bara på att det blir bättre väder, så håll tummarna för att solen ska hitta fram igen.

ha det bäst, så hörs vi.
puuusssss. 

Kommentarer
Postat av: Ica

Passa dig om Agnes hör att du refererar till henne som "småkusinerna". Hon som är så stor... Snygg blogg du har förresten.

2009-07-07 @ 23:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0