090710

då var man hemma igen då ;D
men fint väder kan man inte direkt påstå att det var, regnade delvis på onsdagen&hela torsdagen. höll ni inte tummarna för att det skulle bli fint väder ? ;o det borde ni gjort, haha. men jag har haft det bra iallafall, så det är huvudsaken. har väl inte gjort så mycket egentligen. men i onsdags tog sofia, jag&simon oss en cykeltur in till borensberg för att handla godsaker, så sen tog vi oss en picknick på bensinmacken, haha säger jag bara. jag skämde inte ut mig lite, nejdå, inte ett dugg (a) vet inte vad som hade tagit åt mig, men jag satt&garvade åt precis allting hela dagen. i torsdags åkte vi på någon utflykt i regnet, &jag tror att det seriöst var något av det tråkigaste jag har varit med om, men jag överlevde för sen på kvällen blev det beck-maraton. idag blev det söderköping med simon, max, minna&david, så vi tog en sväng på smultronstället, mums säger jag bara ! ;D

men nu är det väl tyvärr dags att börja packa... kommer ju knappt hinna i resten av helgen, så det är väl bara att sätta igång. usch, jag hatar verkligen att packa, grymt tråkigt är det. men vad har man för val ?

vi hörs senare.
puuusssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0