090712 - två månader <3

egentligen så har det väl hunnit bli den 13e nu, eftersom klockan just nu är 01.37.
jag har haft en sjukt underbar helg, den hade inte kunnat vara bättre. den har spenderats med älskling. han kom hit igår, &så sov han här inatt. bästa natten någonsin kan jag lova, finns inget bättre än att få vakna upp med dig vid min sida <3 två underbara månader med dig älskling. aldrig varit lyckligare än vad jag är när jag är med dig. du får mig att känna mig hel. han var här hela dagen idag oxå, fick present eftersom jag inte är hemma när jag fyller år. fick en parfym som luktar så sjuuukt gott, ja min älskling är bäst helt enkelt, blev jätteglad. nästan hela släkten + tessi kom hit&fira mig idag, &jag fick en systemkamera, nikon D60, värsta glad asså. sen avslutades dagen med att gå på utebio med älskling&tessi, &sen lite mer folk där. toppenhelg kan jag lova !



tårarna bara rinner, vill inte åka ifrån dig. nu dröjer det 3 långa veckor tills jag får träffa dig igen, &jag saknar dig så att det gör ont även fast jag träffade dig nyss. men jag vet att vi klarar det här, vi får se till att dom här veckorna går fort så att jag snart är hemma hos dig igen, så att jag kan få hålla om dig igen. du är det bästa som hänt mig, jag älskar dig så otroligt mycket <3

som sagt så åker jag till gransnäs imorgon, så vi hörs inte på 3 veckor. ni alla får ha det superbra här hemma, för det ska jag försöka ha. vi hörs igen den 2 augusti.

puuusssss.

Kommentarer
Postat av: ida

Fin blogg :)

jätte söt bild på dig och din kille :)

2009-07-22 @ 20:56:53
URL: http://idawestander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0