090704

en riktigt bra dag, som förväntat.
som sagt så åkte jag till kusin runt 12, käka lite&sådär, blev även att bada oxå, hade riktigt trevligt faktiskt. sen mötte jag upp älskling vid 3 ungefär, &sen gick vi hem till mig.
blev att kolla på beck, spela spel med min familj (haha säger jag bara), &bara ta det lugnt. var underbart precis som vanligt. just nu är jag väldigt trött, men det är alldeles för tidigt för att kunna somna nu, så istället hoppas jag på en skön sovmorgon imorgon (y)
imorgon blir det även att träffa min favorit brud, tessi såklart.
vad som händer vet jag inte riktigt än, men nåt kul händer alltid ;D


nu ska jag krypa ner i sängen&försöka hitta något bra att se på tv,
så vi hörs nog inte mer idag.

ha det bäst.
puuusssss.




du är min lycka. finns ingen som du. du är allt jag nånsin velat ha, den finaste jag vet.
jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0